mandag den 26. januar 2015

Best coffee ever!






Good morning :-)

Her i Madison er kl. 5.45, og en ny dag begynder.

Startede ikke frygtelig godt,
fordi der lå flere beskeder på iphonen til mig om,
at vores lille Line-pige på 16 år var syg her til morgen :-(
(altså morgen dansk tid, og om natten for mig)

Ringede derfor straks Henrik op,
som fortalte mig at Line-pigen var klaret op igen,
og havde det godt. 
Han havde været over og købe frikadeller til hende,
for at få hende til at spise.
Det GJORDE hun, næsen var igen kold og lidt fugtig,
og hun logrede med halen :-) :-) :-)

Puhaaaaaaaaaa, jeg blev så lettet.
Ved godt at vi ikke kan forvente at hun lever i evigheder,
men det må altså IKKE ske,
mens jeg er herover.
Jeg skal jo være hos hende,
sammen med familien, når det engang skal ske.
Dyrlægen skal komme hjem til os,
og så skal hun have lov til stille at sove ind,
med Henrik, Christian, Sofie og jeg ved hende.
SÅDAN SKAL DET VÆRE.
Det har vi allerede aftalt,
for flere år siden.

Nå, men heldigvis har hun det godt igen, det lille pus.


Ville lige vise jer et par billeder 
fra en helt vidunderlig coffee shop i Madison.





På Barrigques Coffee Trader 
fik jeg den BEDSTE kop kaffe EVER!!!




Og stedet!!!
Helt fantastisk og stemningsfyldt.
Der var SÅ meget man kunne kigge på.

Se bare selv :-)












Nu må jeg heller komme i gang.
Bussen til Epic går kl. 7,
og jeg skal være klar.

Vi ses :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar