søndag den 18. januar 2015

Superbowl feber i Madison






Det var en meget vigtig dag i dag,
her i staten Wisconsin.

Deres hold spillede nemlig semi-finale mod Seattle i Super Bowl,
og det bar byen Madison præg af.

Alle barer, pubs, restauranter m.m.
havde fjernsynet kørende,
så man kunne følge med i kampen.

David, Alice og jeg tog på pubben Great Dane,
og sikke en stemning her var :-)

Det var simpelthen en kæmpe oplevelse,
og hver gang Wisconsin scorede,
lød der et BRØL igennem hele pubben,
og ALLE, simpelthen ALLE, shaked hands, shouted,
and was just having the time of their lives.

Det var SÅÅÅÅ sjovt :-)

Så meget anderledes end den fine, men noget kedelige, restaurant,
jeg besøgte i går :-)

Her talte alle med alle,
og det var virkelig en dejlig oplevelse.





Jeg bestilte nachos,
og uhhhmmmmmmmm, hvor smagte det bare godt.

Et glas rødvin fik jeg også,
og iskoldt vand.
Nej, det var altså virkelig godt.

Portionerne var som vanligt enorme,
men David, Alice og jeg delte,
og nippede således af alle tre forskellige retter,
og ALT SMAGTE SÅ GODT.




I et af hjørnerne var placeret en stor, blød sofa
med tilhørende stole,
og her havde et helt gang slået sig ned,
og hyggede sig gevaldigt.




Søde David prøver at følge med i det hele,
samtidig med at han har gang i mobiltelefonen.




Der var også to store billardborde,
og de var optaget hele tiden.
Det var virkelig et dejligt sted, synes jeg,
med masser af liv og glade dage :-)




Der er fjernsyn placeret OVERALT på pubben,
så alle havde mulighed for at følge med i kampen.




Og stedet var fyldt fuldstændigt op.
Masser af glade mennesker,
som hyggede sig.




Her ser I baren,
som snor sig hele vejen rundt langs væggen.





Bagefter var det retur til hotellet
og læse videre.

Men sikken en skøn eftermiddag,
jeg havde :-)

Og i morgen skal jeg til Johnson Creek Outlet,
der ligger 40 minutters kørsel fra Madison.
Busbilletten er booket over nettet,
dermed sparede jeg i alt 16 dollars,
så i morgen kl. 10.48 amerikansk tid går turen til et amerikansk outlet.


Tror I lige jeg glæder mig :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar