onsdag den 2. april 2014

Pssst, ved I godt, at der er én





der snart har FØDSELSDAG?????

Det er MIIIIIIG :-)

Om kun 56 dage!!!!!

Tralaaaaaaaaaaa


Som I ved har jeg altid MANGE, MANGE ønsker,
og her kommer nogle af dem.







En super, super flot hvid skjorte med sølvkant fra Costommade.
Sparkling shorts fra Ester Elenora.
Biker jakke i læder fra Prey Of London.
BH fra Ester Elenora.

Alt sammen set hos Isa Couture
og oven i købet er det hele nedsat med 70%!!!!!!

SE DET HER

DET ØNSKER JEG MIG, HØRER I, SØDE FAMILIE OG VENNER :-)





Ønsker mig også endnu flere lysestager til fyrfadslys fra Bloomingville.
Set i BoxDeLuxe til ingen penge.

SE DET HER


Nu er det vist på tide jeg finder min seng.
Det har været en lang dag, og i morgen tidlig er det afsted med to super dejlige kolleger til Nyborg Strand,
hvor temaet i år handler om 'Big Data & Analytics'.

Bliver såååå spændende.
Jeg glæder mig.

Vi ses


Ingen kommentarer:

Send en kommentar