søndag den 18. januar 2015

Brunch og Capitol





Marigold viste sig at være et super hyggeligt sted
at indtage brunch.

Heidi og Charlotte skulle hjem til Danmark i dag,
så vi havde aftalt at spise brunch her til morgen,
og se Capitol sammen.

Og det var præcist, hvad vi gjorde :-)





Til venstre på billedet ser I først Heidi, så er det David fra Australien,
og til sidst Charlotte og jeg.




Der var MASSER af mennesker,
masser af snak og masser af latter.
Det er et meget levende sted,
fyldt med almindelige amerikanere.
Det er meget almindeligt i USA
at gå ud og spise,
også om morgenen.
Mange havde deres børn med,
også små babyer :-)


Den unge mand ved kassen bagved
kunne tale en smule norsk,
da han havde boet i Norge i 1 år for at studere.
Han skulle tilbage til Norge igen her til maj :-)




En lækker sandwich med spejlæg i!!!!!
var min morgenmad,
sammen med en kop kaffe.
Kaffen herover er altså virkelig, virkelig god :-)




Ved nabobordet blev der spist amerikanske pandekager.
Jeg MÅTTE simpelthen tage et billede af det :-)

For det første er portionerne MEGET store i USA,
og for det andet er der virkelig meget sukker og fedt i maden.

Men jeg MÅ altså prøve en pandekage
inden jeg rejser hjem.
Det hører sig næsten til, synes jeg :-)






Bagefter var det tid til en rundtur i Capital,
og det var nøjagtig lige så fantastisk,
som jeg havde fået at vide.



Her følger nogle billeder derfra :-)






















Det var en fantastisk oplevelse,
og jeg forstår så sandelig godt,
at de er stolte af deres Capitol :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar