torsdag den 31. december 2015

Happy new year :-)







to all of you and may 2016 be the best year ever!!!!


Sikke et år 2015 har været.
Kendetegnet for hele året har for mit vedkommende været,
AT TIDEN ER GÅET HELT UTROLIGT STÆRKT!!!!

Året har også budt på masser af oplevelser, nye mennesker,
nye arbejdsrelationer og et hallo til det engelske sprog :-)
DET har jeg været særlig glad for :-)

Jeg håber for 2016 at det må blive året,
hvor der er liiiiidt mere ro på,
hvor familien igen kommer i højsædet,
og ikke ustandseligt må træde i baggrunden
for arbejde og personlig udvikling,
som i den grad har fyldt meget i 2015.

Der er mange ønsker og mål, jeg har for 2016,
og jeg håber at det bliver året,
hvor de bliver indfriet :-)

Glæder mig til i aften,
hvor vi igen i år fejrer nytåret
 med vores dejlige vennepar Marlene og Søren :-)





Vores dejlige søn, Christian, og barndomsvennen og nabosønnen Anders
fejrer også nytårsaften sammen :-)
Tænk de to har været bedste venner siden de var 4 og 5 år :-)
ER DE IKKE BARE FLOTTE!!!!!!
Møs, møs til dem begge,
og jeg håber de får en fantastisk nytårsaften :-)




Her ser i vores nytårshatte,
indkøbt af Sofie og Henrik i går :-)
Cowboyhatten er til Henrik,
Yvonne-hatten er til Sofie,
og min er den sorte og sølvfarvede hat med uret :-)

Bliver et fantastisk syn :-)

Nu må jeg videre, hvis vi skal nå alt inden kl. 18.00.
Jeg vil derfor slutte året af med at 

ØNSKE JER ALLE 
ET GODT NYTÅR :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar