mandag den 14. december 2015

All I want for christmas






Julegaveønsker,
er der noget bedre? :-)








I år ønsker jeg mig disse flotte bukser fra Vintage By Fe
og den cognacfarvet lædertaske fra samme mærke.

Desværre har jeg ikke fundet nogle forhandlere af mærket i Danmark,
så igen må der bestilles i broderlandet Sverige!!!

DET ER DA IRRITERENDE, synes jeg.

I dag er der Lucia-optog på Sofie's skole,
så jeg møder lidt senere ind på arbejdet i dag.
Det er nemlig Sofie og hendes klasse og parallelklasse,
der går Lucia i år.
Vi brugte HELE TO TIMER på at krølle hendes hår i går aftes,
så hun kunne få fine, fine krøller her til morgen.
BLIVER SÅÅÅÅ SPÆNDENDE AT SE SOFIE I LUCIA-OPTOGET :-)

Dagen i dag er også ganske særlig af en anden årsag.
DET ER NEMLIG MIN MORS FØDSELSDAG I DAG

HIP-HIP-hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Stort tillykke, mommie :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar