lørdag den 5. december 2015

Et kært gensyn




Jeg ved ikke, hvad det er med mig og lyskæder,
men HVERT år står jeg med samme problem:

JEG KAN IKKE FINDE LYSKÆDEN TIL TRÆET PÅ TERRASSEN!!!!!

Det har helt sikkert noget at gøre med,
at lyskæden ikke bliver pakket ned i kasserne med julepynt,
fordi jeg først fjerner lyskæden fra træet udenfor i februar eller marts måned.

Jeg tror så hvert år, at NU pakker jeg den væk på et sted,
som jeg NEMT kan finde til næste jul,
men nææ, nej, det sker ikke.

Så i dag måtte jeg bide i det sure æble og ud og købe en ny lyskæde,
og SE HVOR FIIIINT DET BLEV :-)

Træet står så genialt på terrassen,
at jeg kan se det både fra køkkenvinduet og fra terrassedøren i stuen :-)





Mit fine juletræ fra Tine K passer super godt til spøgelsestræet, ikke :-)
Juletræet af træ fik jeg af min mor 
sammen med de store julekugler,
jeg viste jer i et tidligere indlæg :-)







I morges hyggede Sofie og jeg med at samle det sidste
på hendes julekalender fra Lützhøfts Købmandsgård,
mens vi så et kært gensyn i fjernsynet:

'Det lille hus på prærien'

min ABSOLUT ynglingsserie som barn.
Jeg ELSKEDE Charles og ikke mindst Caroline,
og ville SÅ GERNE være Mary,
for hun var den fornuftige og kloge :-) :-) :-),
og så var hun storesøster lige som jeg selv er :-)

Senere var vi hjemme hos Christian,
hvor vi hyggede i nogle timer,
og spiste en dejlig frokost.
Det var SÅ hyggeligt :-)

Nu er det snart tid til at se 'Harry Potter'.
Håber også I får en dejlig aften.

Vi ses :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar