fredag den 4. december 2015

Happy friday and in a christmas mood




Så er det freeeeeeeedag,
og så skønt det altså er.

Julestemningen er så småt ved at indfinde sig,
og det er jo et godt tegn :-)




Mine fine messinghuse til lys fra House Doctor
blev fundet frem i går aftes,
og nu står de her og pynter sammen med de store fine julekugler,
som jeg fik af min mor i foråret.
(Ja, du læste rigtigt, de blev købt i foråret,
da den søde butik med brugskunst ved min mor desværre lukkede).

Den lille grønne plante, som du kan se i forgrunden af billedet,
fik jeg sammen med 2 andre planter i tirsdags af en sød kollega.
De er SÅ fine, og jeg har lovet at passe godt på dem :-)

I eftermiddag skal jeg ned på Sofie's skole,
og se hende optræde med dans.
Hun valgte nemlig dansegruppen i år i featureugen,
og jeg er selvfølgelig meget spændt på at se hende :-)


Vi ses :-)

PS - Er spændt på om dette indlæg går godt. Prøver nemlig endnu engang med et tidsindstillet indlæg,
og sidste gang jeg skulle prøve det af, gik det IKKE godt :-) Vi får se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar