torsdag den 31. december 2015

Dejlige julegaver





Synes da lige at jeg vil vise jer
nogle af de dejlige julegaver,
jeg fik i år :-)





En super god mascara og hele to BB cremer, 
en lys og en mørk :-)




Taske fra Vintage By Fe,
som er SÅ fin.
Fik i øvrigt også bukserne fra samme mærke,
som jeg havde ønsket mig :-)
Har blot ikke fået taget billeder endnu af alle gaverne.




Dette smukke, smukke læderarmbånd fra Christina Watches
med den fineste margurit,
fik jeg af Henrik og børnene.

Kommer altid til at tænke på min mormor,
som elskede hendes marguritsmykker,
og tit havde dem på :-)




Guldhalskæde fra Pernille Corydon :-)




Et smukt perlearmbånd,
som Sofie SELV har lavet :-)
Hun er bare SÅ DYGTIG, min lille pige :-)




Væglysestagen fra Day Home Birger Et Mikkelsen 
blev hængt op allerede dagen efter,
og SER det ikke bare FLOT ud :-)





Dejlige, dejlige julegaver fik jeg,
og jeg er SÅ glad for dem alle :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar