fredag den 11. december 2015

FANTASTISK SERVICE FRA CHRISTINA FRA BRANDAVENUE.DK!!!




Sikke en fantastisk start på denne weekend :-) :-) :-)









Kan I huske at jeg sidste år i julegave 
fik denne flotte, flotte væglysestage fra Day Home?
(købt HER hos BrandAvenue.dk)





Jeg har været SÅ super, super glad for den,
så da min svigermor spurgte mig, hvad jeg ønskede mig i år,
var jeg IKKE i tvivl :-)

Jeg ønskede mig nemlig endnu en væglysestage fra Day Home,
og denne gang modellen større på 22 cm i diameter,
som skulle hænge ved siden af den anden, som er 16 cm i diameter.



Nu var tiden så kommet til at vi skulle bestille den hjem til mig,
og ihhh, hvor jeg glædede mig. da jeg satte mig til rette foran pc'eren :-)

STOR var skuffelsen derfor, da jeg opdagede, 
at den i mellemtiden var blevet udsolgt :-( :-( :-(
Jeg blev nødt til at prøve et par gange,
for at overbevise mig om, at den vitterlig VAR udsolgt.

Hvad skulle jeg NU gøre?
Jeg forsøgte at finde den på andre webshops,
men det var kun BrandAvenue.dk,
der havde haft den :-(

Dagen efter tog jeg - efter en indskydelse - telefonen,
og ringede til BrandAvenue,
og her talte jeg med søde, søde Christina,
som rigtignok kunne fortælle mig,
at den desværre var udsolgt,
men at hun gerne ville tjekke lageret igennem,
for at se om der skulle gemme sig et enkelt eksemplar.
Hvis der ikke var en på lageret, ville hun kontakte Day Home,
og høre, om hun måtte bestille 1-2 stk, hjem,
vel vidende at firmaet ellers alene sælger større partier,
og lovede at ringe tilbage med svar på mandag.

OG TÆNK JER ENGANG, HVAD DER VIDERE SKETE!!!
Omkring 1 time efter ringede Christina tilbage og fortalte,
at hun havde fundet en til mig på lageret!!!!!

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

JEG BLEV SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD,
at jeg hoppede rundt :-)
(Godt Christina ikke kunne se det :-))
Og mens Christina fortsat var i telefonen,
skyndte jeg mig lidt at bestille og betale for den,
og NU glæder jeg mig bare så meget til næste uge,
hvor den kommer med posten.

HELDIGE MIG 
alene takket være
EN FANTASTISK SERVICE FRA CHRISTINA FRA BRANDAVENUE.DK.

TUSINDE, TUSINDE TAK :-)


PS Blot for en god ordens skyld vil jeg lige gøre opmærksom på,
at denne indlæg IKKE er sponsoreret :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar