tirsdag den 28. januar 2014

Shades of grey




JEG TRÆNGER TIL FORANDRING - kender I det?

Jeg går for tiden og spekulerer over, 
hvordan jeg kan få min stue til at hænge lidt bedre sammen i farver og udtryk,
og det er vel og mærke uden at det koster spidsen af en jetjager!!
Ikke så nemt, synes jeg :-)

Eftersom jeg har en grå hjørnesofa, 
som for det første er super dejlig at sidde i og hvor der for det andet er vældig god plads,
må jeg finde noget, der kan peppe stuen lidt op, og samtidig få sofaen til at se LIIIIDT smartere ud.

Hmmmmm, og hvordan gør man så lige det?

Jeg sidder derfor og surfer rundt på nettet efter inspiration til det projekt,
og så var det lige jeg faldt over disse fine billeder på Mad og Bolig og Bo Bedre,
og synes lige jeg måtte dele dem med jer.

 


Muligvis ville en grå væg do the trick!!
Nej, det går jo ikke, for Henrik NÆGTER at male stuen allerede igen,
og da SLET ikke i andre farver end hvid.

Men hvad så med mønstrede puder!!
Inte så tokigt.



Nu har jeg det - HVIDE GULVE, självklart.
Ihhhh, DET ville vel nok være fiiiint.
Meeen, det synes Henrik HELLER IKKE er nogen god ide.
Altsåååååå, hvor kan det nogle gange være svært, når man ikke er heeelt enige,
og derfor skal gå på kompromis ........



Så fin en måde at skille rummene på med en stor vinduesramme.
DET kan jeg godt lide.









Så fine, fine billeder.

Gråt er flot :-)
Helt bestemt.

2 kommentarer:

  1. Hejsa
    Sikke et herligt indlæg. Jeg smilede da jeg læste det.
    At man ikke er heeeelt enig omkring indretning med manden, kan jeg sagtens relatere til :o)
    God Onsdag
    Knus
    Marie

    SvarSlet
  2. Tusinde tak, Marie :-) Jeg tror de fleste kvinder kender en snert til denne problematik, mon ikke? :-)
    Nu kan vi snart skimte foråret her i Danmark. I hvert fald er det blev en anelse længere lyst, og næsten al sneen smeltede i går. Håber så ikke at der kommer mere af den slags. NU VIL JEG HAVE FORÅR, SOMMER, LYS OG VARME - OG DERMED BASTA!!!
    God weekend :-)
    Knus
    Jeanette

    SvarSlet