fredag den 10. januar 2014

Freeeeedag




og lige et hurtigt smut inde for at ønske at I alle må 


Tænk om man havde sådan en fin håndskrift :-)
Ikke at jeg skriver så meget i hånden i det daglige.
Det foregår mest på computeren.
Dejlig hurtigt, og nem at slette og rette.
Liige mig :-)

Weekenden står i afslapningens tegn.
Sofie kom den anden dag, og sagde at det var lang tid siden at vi havde haft en mor og datter dag.
Vi har derfor aftalt, at i morgen er der ingen aftaler, hverken for hende eller jeg,
og så skal vi hygge os sammen.

Da jeg spurgte, hvad hun så synes vi skulle lave,
var forslagene at cykle!!!!!!!!!!!!!!!! - what, tænkte jeg straks :-) - de har jo lovet snevejr!!!!- 
og så ville hun også gerne lave noget kreativt - yes, tænkte og sagde jeg, den er jeg med på! :-)

Nu må vi så se, hvad det ender med i morgen, men hyggeligt skal det nok blive :-)
Dejligt når ens datter gerne vil være sammen med én.
Det VARMER mit moderhjerte :-)



Siden jeg fik de her baggybukser i julegave, har jeg næsten ikke gået i andet.
De er SÅ DEJLIGE at have på.
Bløde, og med gooood plads.
Me like :-)



Fjollebillede fra sidste weekend.
Ingen make-up, og håret havde fået en tur med glattejern,
umiddelbart før Marlensen skulle komme og lave striber i håret.

Jeg blev SÅ glad for resultatet.
Marlene er dygtig!!!, er hun :-)

Vi ses igen i morgen.
Há en dejlig fredag aften :-)


2 kommentarer:

  1. Ja, herhjemme nyder min datter og jeg også at være kreative sammen:-) det er hygge og dejligt så længe de gider:-)
    Lækre bukser!
    Rigtig god weekend
    ~ Mette

    SvarSlet
  2. Tak Mette, og i lige måde :-) Det blev til fine figurer i hvidt ler. Så hyggeligt var det :-)
    Super dejlig julegave du og manden fik :-) JEG ville heller ikke have noget imod at have dem i huset. Kaffen ville HELT SIKKERT smage bedre :-)
    Há en dejlig lørdag aften.
    Kram Jeanette

    SvarSlet