tirsdag den 27. august 2013

YEAH

helt almindelig tirsdag, og gang i pigerne :-)

Sofie med veninden Sofie :-) hygger sig - EFTER at lektierne til i morgen, ER lavet :-)
Fin deal :-)


Puhhhhh, sådan har jeg det ikke liiige i dag. Er en aneeeelse træt, da det blev sent i går :-)

Er så heldig at Christian og Henrik står for aftensmaden i dag, så fint. 
Jeg skal kun lave salat - og dressing - lige til at overkomme, og I AFTEN SKAL JEG TIDLIGT I SENG, tror jeg :-)

Jeg er ikke særlig god til at komme i seng om aftenen - vil helst ikke at dagen skal slutte - men til gengæld er jeg SUPER GOD til at stå tidligt op.

Det resulterer bare nogle gange i, at jeg bliver vældig, vældig træt, og så MÅ jeg finde sengen i ordentlig tid. Det bliver nok én af de aftener i aften :-)

Vi ses


Ingen kommentarer:

Send en kommentar