torsdag den 29. august 2013

Candy for the eye - ME LIKE :-)

Kender I det at man ser et billede, og selv flere måneder efter husker man det?
Vender tilbage igen, og igen, og igen, og igen,
og d r ø m m e r!
Drømmer om at det var dit?

Sådan har jeg det med dette billede af et køkken - i GULD!!!


Det er så flot, så anderledes, og så forskelligt fra de køkkener, man ser herhjemme. 

Stort er det ikke, men ihhhhh, hvor ville jeg gerne have et sådan køkken!!!!
Lige præcist det her køkken!
Sådan ser det ud - når jeg drømmer :-)



Godt nok er jeg ikke vældig glad for marmor - fik ligesom nok at det i slut firserne - meeeeen ALT DET ANDET er bare MIG.

Det er fransk - naturligvis :-) - fandt det HER, hvor I også kan se de øvrige billeder at den helt fantastiske lejlighed i Paris.

I´m hopelessly in love!!!!



2 kommentarer:

  1. Thanks for liking/following my blog :)

    SvarSlet
  2. You'r more than welcome :-) Such at great place you have :-)
    Best
    Jeanette

    SvarSlet