onsdag den 14. august 2013

Søde moccakopper

købt på vores lokale loppemarked - hvor fine er de ikke?


De er til Sofie, så hun kan lege teselskab med veninderne - eller dukkerne :-)

Kan huske at jeg havde lignende søde moccakopper som barn, som jeg bare ELSKEDE. 
Gad vide hvor de er blevet af ?

Min mor var super god til at finde de sødeste ting til mig, og jeg samlede virkelig på mange ting; glansbilleder (primært blomster - selvfølgelig), klistermærker, servietter, påklædningsdukker (en del lavede jeg selv :-) ), Pukbøger, og nationaldukker, kan I huske dem? - dukkerne med kjoler fra forskellige egne af Danmark? De var såååå søde. 

Nå, må videre. Skal nemlig til møde på skolen omkring de famøse vindmøller, som jeg har skrevet om tidligere :-)

Há det fantastisk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar