onsdag den 25. juli 2018

Musik må der til







Endnu en fantastisk solrig morgen og vi NYDER det :-)
Der ER altså ikke noget bedre end at have ferie, og så med sådan et fabelagtigt vejr.
Hvornår HAR vi da sidst haft sådan en sommer her i Danmark?






Musik må der til, når man hygger og/eller laver mad.
Jeg bruger stadig denne lille radio en del,
men er også den eneste i huset, der gør det.

B&O bluetooth højtalerne har jo næsten overtaget alt musik.
Det er jo så nemt og så hører man lige præcist den musik, man har lyst til,
og det er jo også super skønt, men alligevel vil jeg ikke af med denne lille radio.
Den er så fin og lyden er i øvrigt også vældig god i den.

Tidligere hørte jeg ALTID masser af programmer i radioen,
men efterhånden synes jeg kun at det er problemfyldte emner,
som gør en helt trist - og vred - hvis man lytter for meget på sådan noget.

Det er faktisk også grunden til, at jeg OFTE holder L A N G E pauser med at se nyheder i fjernsynet.
Der ER jo ikke meget ved HELE TIDEN at høre om alt muligt skidt med kriminelle, terror, EU politikere, som snart sagt diktere ALT i Danmark, osv.

Nej, det MÅ man ind imellem holde en pause fra.
Ellers bliver man skør, og glemmer helt at nyde livet.


Nej, så er det bedre at lytte til musik, der gør dig glad :-)




Min lille samling af lysestager, som jeg er SÅ glad for.


Længst tilbage ser i Kähler lysestagen, som jeg fik af min søn, Christian, i fødselsdagsgave,
og de to lysestager forrest i billedet er fra Lyngby porcelæn, og er ligeledes en fødselsdagsgave fra min veninde Marlene.




Passer perfekt her på køkkenbordet,
og ser SÅ flotte ud, når de er tændt om aftenen.





Er vældig glad for mit nye køkken og for den fantastiske lækre bordplade helt i hvid.

Huset er i øvrigt vældig lyst, hvilket er én af de ting, vi faldt for, da vi købte huset i 1999.

NU er det tid til at komme i omdrejninger.
Vi skal nemlig en tur på stranden, inden eftermiddagens spændende etape i Tour De France :-)

Wiiii - hvor ER livet dog bare skønt :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar