søndag den 29. juli 2018

En sval brise i soveværelset








Det er en lise, når man mærker en sval brise ind af vinduet i soveværelset, som får gardinerne til at blafrer, og som fortsætter hen over ens varme krop :-)






Jeg var SÅ glad, da regnen endelig kom i går aftes :-)
TÆNK at jeg ligefrem skulle se frem til regn, men det gjorde jeg altså i går,
for når man som jeg også er nået en alder, hvor man lider af hedeture!!!!!
- JA, TÆNK ENGANG -
så ER det altså en anelse hårdt, når det så også er så varmt, som det har været i lang tid.

Men, men, men,

jeg ELSKER stadig sol og varme,
men regnen i går aftes var et skønt afbræk,
og i dag har det heller ikke været lige så varmt,
men meget mere tilpas, efter min mening :-)




Hele dagen har vinduerne stået åbne og gardinerne trukket for,
for at holde soveværelset så køligt som muligt.






Min fine nye dragt og det eneste stykke tøj jeg har i den farve.
Er helt stolt af mig selv, for jeg har det med at købe det meste af mit tøj i farverne hvidt, gråt og sort.

Den er super behagelig at have på og købt i Bestseller i Roskilde,
hvis nogle skulle ønske at vide det :-)





Lidt rod bag døren i form af malerier, plakater, tasker og prøver på diverse gulve :-)
Pinligt, pinligt :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar