lørdag den 28. juli 2018

Roser fra sønnen






Se engang hvilke smukke roser Christian havde med til mig den anden dag :-)

Rosafarvede og masser af dem.
Står fortsat og pynter på spisebordet i køkken alrummet,
og jeg er så glad for dem :-)





Lampen i vinduskarmen er købt i Bolia.
Malerierne på væggen er af Per Hillo og købt da vi var på ferie i Helsingør og boede på Hotel Marienlyst, hvor han havde en udstilling.





Loftlampen er fra Tine K, og jeg er lige så glad for den, som da jeg købte den for 5-6 år siden.




Elipsebordet og syversstolene er FANTASTISKE,
og fungerer lige så godt, som da vi købte dem for en del år siden.
(Husker ikke helt hvornår :-))

Men roserne, se dem engang.
Er de ikke bare fine.





Elsker det hvide med guld i indretningen,
og tror aldrig jeg bliver træt af det.




Den dusche rosa er sååååååå flot.




Mit fiiiine køkken, som jeg er så glad for.
Synes det blev præcist, som jeg ville have det.




Gang i kaffebrygningen, som jo går så dejlig hurtigt på denne maskine.


Da vi var i sommerhus for nogle uger siden, foregik kaffebrygningen på gammeldags maner,
og de første gange var kaffen da godt nok også en aneeeelse stærk.
Man er jo kommet helt ud af træning efter mange år med ekspresso maskinen, som brygger en kop kaffe af hele bønner på ingen tid.




Og med Tour De France i baggrunden bliver det altså ikke bedre :-)






Jo, man må sige, at jeg er heldig med min søn, ikke sandt? :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar