tirsdag den 15. august 2017

Hvidt køkken med elementer af guld






Mit køkken er holdt HELT I HVIDT.

Hvide vægge, hvide lofter, hvide køkkenelementer, hvidt spisebord, hvide spisebordsstole, hvide lamper og sågar et hvidt fjernsyn :-)

Sådan kan jeg bedst lide det.






I alt det hvide har jeg dog elementer af guld.

Skallerne i loftlampen fra Tine K er guldfarvede perlemor,
og lampen i vinduskarmen fra Bolia er ligeledes med guld/messing skærm.




De tre malerier på væggen har også guld i sig.

Det er efterhånden MANGE år siden vi købte dem.
Det var på en ferie på Hotel Marielyst i Hillerød,
hvor Per Hillo udstillede.




Klemmen på opslagstavlen, der holder diverse papirer er i messing.

Og kan I se mine fine blå Mega Mussel krus?
Det er fødselsdagsgaver :-)

Dvs. 10 ud af de 12 stk. har jeg nu, er fødselsdagsgaver.
De første to fik jeg, da jeg fotograferede til en kollega's datters konfirmation,
og det blev starten på min samling.

Mine guldkrus kan man desværre ikke se på billedet her.
De står ellers på nederste hylde til højre, og er lige netop ikke kommet med på billedet.

Den hvide tekande fra Kähler med messinghank er også en fødselsdagsgave.
Den er bare SÅÅÅ fin, er den :-)



Jo, jo, flot og lyst ser det ud, synes jeg.
Jeg er meget tilfreds med mit køkken,
også selvom selve køkkenelementerne er fra huset blev bygget midt i 1980'erne.

En gang hvid maling og nogle nye greb, har det blot fået,
og så kan det snildt holde nogle år mere.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar