torsdag den 24. august 2017

Det grønne hjørne






Det kalder jeg det.
Hjørnet i stuen med bordet fra Norrmade,
hvor jeg efterhånden har en del grønne planter stående.




Det er mest kaktusser og sukkulenter,
der står her.
Og i små udgaver :-)




Det ser rigtig fint ud med alle de grønne planter i stuen.

Og pænest er det når de står i klynger,
og ikke bare spredt lidt tilfældigt rundt i stuen.




Jeg har snart så mange pilea'er,
at jeg ikke har plads til flere.

Den største krukke I kan se i vinduskarmen er en pilea.




Og det er selvom jeg burde gå i gang med de to største pilea'er,
og få taget stiklinger fra, så de ikke bare gror helt vildt.
Bare se pilea'en på den sorte kommode.
Den BURDE jeg altså snart gå i gang med.

Samme størrelse står også i træningsrummet,
og har lige så mange stiklinger,
der burde tages fra og pottes.

Foruden jeg har et par stykker mere!!!

Jo, jo, jeg må sige, at min lille pilea-stikling,
som jeg startede med for et par år siden,
har formeret sig godt her :-)





Det er efterhånden en stor samling af grønne planter jeg har,
og heldigvis er det kun få af dem,
der skal vandes ofte :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar