tirsdag den 20. januar 2015

Så fik jeg prøvet det med :-)





I går bestilte jeg billetter til Badgers Bus,
som skulle køre mig fra Madison til Johnson Creek Outlet,
der ligger ml. 30-40 minutters kørsel fra Madison.

Det var meningen, 
at de to australske piger Alice og Pam skulle have været med,
men de sprang over i denne omgang,
så jeg endte med selv at tage afsted.





Bussen var der nogenlunde til tiden,
og hyggeligt var turen derud.
Jeg snakkede med chaufføren, og én af hans kolleger,
der kørte med til endestationen,
da han skulle møde ind på arbejde.

Turen gik hurtigt,
og jeg glædede mig helt vildt.




Jeg ved ikke hvorfor,
men jeg havde altså forestillet mig at det var et center,
hvor alle outletbutikkerne så lå inden i,
og ikke dette her.

Et kæmpestort område med butikker,
som lå i en lang række efter hinanden.
Kønt var det ikke,
men pyt med det for hold da op,
hvor var det et super, super godt outlet!!!!!




Jeg var inden i samtlige butikker,
og jeg NØD det :-)

Så faktisk var det ikke så ringe endda,
at være afsted på power shopping helt alene.




Forretningerne lå på hver sin side af vejen.
Den ene side var fyldt med mærkevarer butikker,
så som Hilfiger, Adidas, Ralph Lauren, Ann Taylor, American Eagle m.m.,
og på den anden side lå der en masse andre forretninger,
som jeg tror var mere amerikanske.
Ja, det tror jeg, for jeg ved det faktisk ikke.

I hvert fald kendte jeg ikke så meget til de forretninger,
men GODE var de så sandelig også :-)

Og det er faktisk ikke helt rigtigt,
hvad jeg skrev før.
Jeg var IKKE inde i ALLE butikker,
 men NÆSTEN alle.
Jeg sprang nemlig graviditets- og babytøjforretningerne over.
Dem var jeg ikke såååå interesseret i :-)




Det begyndte også at sne,
mens jeg var der.

Jeg kom kl. 11.30 og tog bussen hjem kl. 16.20,
så det var MANGE timer.




Mens jeg ventede på bussen,
som først ville komme om knap 2 timer
(det er nemlig ikke almindelige lokale busser,
der kører herud, og da jeg havde bestilt hjemturen til kl. 16.20,
kom der ikke nogen bus før den).

Det viste sig dog alligevel,
at der var én, der gik kl. 14.30,
men det vidste jeg ikke,
så der var ikke andet for,
end at finde et sted at sidde lidt ned 
og slappe af med en kop kaffe.




Så ind i den lokale truckershop,
som man åbenbart kalder stedet :-)

For mig lignede det nu en ganske almindelig 
McDonalds eller Burgerking,
og her bestilte jeg i første omgang en kop kaffe og en sodavand.
JEG TRÆNGTE NEMLIG, gjorde jeg :-)




Er det ikke rigtigt?
Det ligner da en helt almindelig McDonalds eller Burgerking,
blot med farverne til forskel :-)

Nå, men fint var det at kunne sidde lidt ned,
og personalet var rigtig flinke.





Længst til venstre på billedet
kan I se stoppestedet,
som jeg senere blev hentet fra,
og kørt retur til Madison.






Da klokken var næsten 16.30 ringede jeg til Badgers Bus,
og spurgte om de havde glemt mig, 
siden bussen endnu ikke var  kommet!!!!

Dér var jeg lige pludselig ikke helt tryg ved situationen,
men en sød dame forklarede mig over telefonen,
at bussen blot var blevet lidt forsinket pga. trafik i Milvawkee.

Og ENDELIG kom bussen,
og lettet var jeg :-)

Snart var jeg tilbage på hotellet igen,
med ALLE mine fine ting, jeg havde købt.

Nu er gaverne til familien i hus,
og selv fik jeg også lidt,
men det må I se en anden gang.


Ja, spændende billeder havde jeg ikke ligefrem at vise Jer i dag,
men en SPÆNDENDE dag var det i dag :-)


Nu er jeg træt,
og skal til at finde sengen.
I morgen er det atter ud på Epic :-)

Sov godt :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar