søndag den 18. januar 2015

Having an american steak






På vej tilbage til hotellet
efter rundvisning på Capitol
var vi lige inde i Walgreens,
som er en supermarkedkæde i USA.

Her fik vi lavet et kort,
så vi kunne gøre brug af de ekstra tilbud,
der var på udvalgte varer.





Her er det Heidi,
som er i gang med at taste alle informationer ind,
inden kortet som det sidste bliver udleveret :-)




Hele eftermiddagen brugte jeg på at læse,
så da klokken var 17.30 var jeg blevet sulten :-)

Jeg havde fået anbefalet Tornedos af de andre,
så det måtte jeg prøve.




Stedet var hyggeligt,
ingen tvivl om det,
men pga. tidspunktet var der ikke mange mennesker der.
De kom så lidt senere.




Mens jeg ventede på min mad,
kom der først et glas med diverse grøntsager.
Flot så det ud,
men jeg spiste nu ikke noget af det,
for jeg vidste at det ville være rigeligt at skulle spise hovedretten :-)




Dernæst kom der brød og smør på bordet,
og ikke bare små kuvertbrød,
næææ, nej, det var såmænd et helt lille franskbrød!!!

Jeg måtte simpelthen smage det,
så jeg skar et lille bitte stykke brød af,
og uhmmm, hvor smagte det godt.




Og så kom maden,
som jeg havde bestilt.
Lækkert anrettet på et sydende varmt metalfad,
der var placeret på en tallerken.




Maden var super god,
og jeg nød rigtig at sidde der i flotte omgivelser,
og indtage en god middag :-)

Nu var der nemlig kommet flere mennesker til,
og jeg sad således ikke helt mutters alene :-)

Men helt ærligt,
det sted egner sig altså bedst i selskab med andre mennesker,
så her kommer jeg altså kun igen,
hvis jeg er sammen med nogen :-)

Det er ikke ligesom nogle af de andre steder,
jeg har prøvet,
hvor man falder i snak med andre over bordet.

Her sidder man HELT for sig selv,
og INGEN taler til én.

Ikke lige mig.
Jeg foretrækker mindre 'fine' steder,
og hvor der er lidt liv.

Men så fik jeg prøvet det,
og maden var altså god,
ingen tvivl om det :-)

Bagefter var det retur til hotellet,
og læse videre, inden jeg ca. kl. 21.30 faldt i søvn.

Ja, ja, man BLIVER træt herover
af alt det læseri.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar