torsdag den 29. januar 2015

Billeder fra Epic - del 2






Så er der snart ikke lang tid til
at turen går hjemad igen :-)

Og jeg GLÆDER mig 
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MEGET
til at være sammen med la familia igen :-)

21 dage er L A N G tid,
så jeg er glad for at det har været SÅ stor en oplevelse
at være her.


Her følger lidt flere billeder fra det fantastiske sted :-)





Overfladen er faktisk kapsler fra diverse sodavand :-)
















Nu går turen ind i en grotte med MASSER af flagermus :-)
Ærgerligt at jeg ikke også kan overføre LYDENE til jer.

Det var virkelig en oplevelse :-)






Og her nærmer vi os temaet
med Ringenes Herre.
Har faktisk aldrig set filmene,
men FLOT var det her :-)





Puha, køn er han altså ikke! :-)





Udenfor er der også fantastisk.
Ville gerne opleve Epic om sommeren,
hvor det må være helt fantastisk smukt.












Nu er det ved at være godnat-tid for mig,
og tidligt om morgenen for jer :-)

Há en fantastisk dag.

Vi ses :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar