lørdag den 17. januar 2015

Så er det lørdag, jubiiiiiiiiiiiiiiii






Og jeg har friiiiiiiiii,
tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Så dejligt at det nu er weekend,
så jeg kan få slappet lidt af.


I går føltes virkelig som en meget lang dag,
så da jeg kom tilbage på hotellet
var det hurtigt ned og træne,
og så bestilte jeg ellers roomservice,
for jeg orkede simpelthen ikke at gå ud og spise :-)

Tænk engang ikke at orke det :-)

Men sådan havde jeg det,
og sådan blev det.





I går havde jeg mine fine nye bukser fra 2nd Day på,
og de var bare SÅ behagelige at have på.
Temperaturen herover er steget en del,
så jeg kunne sagtens have dem på.

Købt på IsaCouture på SUPER udsalg,
og nåede lige akkurat at komme inden jeg rejste :-)




Roomservice er perfekt,
når man er al for træt til at bevæge sig ud i byen for at spise.




Burger og pomfritter blev det til,
og det smagte udemærket.




Forinden havde jeg dog været en tur nede i fitness-rummet,
så jeg synes godt at jeg kunne tillade mig en burger :-)




Har ikke været ude at shoppe siden i mandags,
men der fik jeg også købt lidt til familien :-)

Glæder mig til at give dem gaverne :-)





I dag skal jeg mødes med 4-5 andre piger i lobbyen kl. 8.30,
og så finder vi et sted at spise morgenmad/brunch.

Snakkede om Marigold,
men vi får se, hvor det bliver.

Måske bliver det også til rundvisning på Capitol senere på dagen,
som ligger lige over for hotellet.
Skal i hvert fald se det,
inden jeg rejser hjem igen,
men det er jo først om 2 uger,
så der er GOD tid :-)

Savner familien rigtig meget,
men snakker heldigvis med dem hver dag.
Det hjælper meget :-)


Nå, nu må jeg videre.

I'm going to catch the day :-)

See you!!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar