fredag den 16. januar 2015

I get a lot of comments





on my hat :-)



Godmorgen, alle sammen :-)

Ja, for det er morgen her i Madison.
Klokken er 5.30, og jeg har lige været i bad,
og sidder nu her foran pc'en med en dejlig kop kaffe og æblejuice :-)







Det er helt utroligt,
så mange kommentarer jeg får herover om min hue :-)

Søde kommentarer om at den er 
cool (som er deres ynglingsudtryk herover :-),
sparkling, og om hvor jeg har købt den.

Så sjovt.


Den er super varm, og det er hovedsagen,
selvom temperaturen heldigvis er steget et par grader,
så man kan holde ud at gå rundt uden for.
Det er jeg glad for :-)






I går var vi ude og spise på en Sushi restaurant.
Det har jeg ALDRIG prøvet før,
så det var spændende.

Og maden!
Det smagte faktisk super, super godt.
Jeg købte godt nok vegetarisk sushi,
alene fordi jeg ikke har lyst til at spise rå fisk i udlandet.
Tænk, hvis jeg blev syg, og skulle ligge i et helt fremmed land med maveforgiftning!!!
Det turde jeg ikke :-)

Men hold op, hvor var det godt.
Det er ikke sidste gang, jeg prøver det.


Nu er det fredag
jubiiiiiiiiiiiiiiiiii
og når jeg kommer hjem fra Epic ca. kl. 17.45,
skal der SLAPPES AF :-)


DET trænger jeg til :-)


Vi ses :-)



2 kommentarer:

  1. Hi Jeannette
    Jeg tror roligt, at du kan spise næsten al mad ovre i Guds eget land, for ikke blot er man meget, meget nøjeregnende med fødevaresikkerheden i Guds eget land, men der følges også løbende op på, at reglerne virkelig overholdes, og dertil kommer, at de handlende i alle brancher simpelthen er så bange for sagsnlæg, at de gør sig virkelig, virkelig umage for, at de ikke skal komme i fedtefadet. Men når det er sagt, skal man selvfølgelig tænke over, at der måske huserer andre bakterier i et fremmed land end dem, man kan tåle hjemme hos sig selv.

    Skønt at du har det så fint derovre
    og nyd det fortsat
    Jytte
    www.danishknitdesign.com

    SvarSlet
  2. Whether your priority is taste or variety, Vaporfi got you covered.

    With vape juices that are created from food-grade ingredients, their vaping flavors are amazingly smooth and consistent.

    SvarSlet