onsdag den 16. juli 2014

Italia, stiamo arrivando!






og hvor vi glææææder os :-)


Alt er pakket og klart,
og snart går turen ned igennem Tyskland og Østrig
inden vi fredag ved middagstid lander i Bolzano, Italien.






 


Dukke Trine SKAL ifølge Sofie med,
og dukke Trine har selvfølgelig også sin egen lille røde kuffert.

Dukke Trine er min gamle dukke,
som jeg fik da jeg var 5 år gammel.
Kjolen er én af Sofies egne kjoler,
fra da hun var en lille bitte baby-prinsesse-pige.




Sofie mente at vi også måtte have et billede,
hvor hundevapsen Line også var med,
selvom det unægteligt ser liiiiidt komisk ud :-)

Om nogle timer kommer farmor,
og sammen med Christian og hans kæreste Emma,
passer de på dyrene og huset for os.
Christian og Emma kom hjem i går fra en uges ferie i Tunesien,
og jeg har ikke nået at høre så meget om deres tur.
Det må jeg få indhentet, når vi igen er hjemme.
Alle sammen :-)


Så er det tid til den sidste kop kaffe inden afgang.

Há det godt, alle sammen.

Måske opdaterer jeg bloggen i løbet af ugen.
Vi får se :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar