torsdag den 10. juli 2014

Vacation!!!!!!!!!!!!!!!!!





Tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Så starter feriiiiiiiiiiiiiien :-)
og hvor HAR jeg glædet mig.

1 måneds ferie,
så bliver det vist ikke meget bedre, tænker jeg. 




Endnu en dag med varme,
og hvad var bedre end at finde denne heldragt frem,
som bare er SÅ behagelig at have på,
når det er så varmt, som det er for tiden her i Danmark.

Købt på sidste års sommerferie, som gik til Bulgarien.





I år går ferien til Italien, hvor vi ikke har været siden Sofie var 1 år gammel.

Henrik tager jo afsted med cykelholdet 'Glade børn' i morgen tidlig,
hvor de på en uge skal cykle til Bolzano i Italien.

Sofie og jeg kører så afsted på onsdag,
og mødes med dem alle fredag over middag.

Skal nok blive vældig hyggeligt og vældig spændende :-)
Glæder mig.



2 kommentarer:

  1. Hoppas dom kommer att få en härlig tur. Kram Anita

    SvarSlet
  2. Det gør jeg også :-) og indtil nu går det vældig fint. Vi får glade tilbagemeldinger og Sofie og jeg glæder os til selv at komme afsted på onsdag.
    Håber også at du får en dejlig sommerferie :-)
    Kram Jeanette

    SvarSlet