onsdag den 30. juli 2014

Træt i varmen






Nogle af mine fine, fine planter overlevede ikke varmen.
Desværre.

Nu står de her på køkkenbordet,
og ser lidt triste ud.





Det er da også en voldsom varme vi har her i Danmark.
Liiiige en tand for meget til mig,
specielt pga. den høje luftfugtighed vi har.

I dag vågnede vi så op til en overskyet himmel og let regnvejr.
Jeg troede ikke at jeg skulle hilse regn velkommen,
men det er lige hvad jeg gør.

Det er SÅ DEJLIGT og SÅ FORFRISKENDE.
24 grader varmt er det.
Lige tilpas :-)

I går brugte vi 5 timer i haven på at klippe hækkene,
rosenbuksene, og træet på terrassen.
Græsplænen blev også slået,
og det var VIRKELIG HÅRDT arbejde i bragende solskin.

Indvendigt blev der gjort grundigt rent,
og sengetøjet blev skiftet.

Nu er der rent, pænt og dufter dejligt.
Skønt at vågne op til.

Så er det snart ud og hente hestene ind fra folden.
De har været på sommerferie, og skal nu tilbage til rideskolen igen.

Dejligt med ferie :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar