fredag den 11. april 2014

PÅSKEFERIE





Jubiiiii,
så er der dømt 1 uges påskeferie her i La Casa.

Såååå dejligt.

Penicillinen og de smertestillende piller har sikret,
at tanden forholder sig i ro indtil på mandag,
hvor jeg lige må et smut forbi min tandlæge igen.

Her får jeg så at vide, hvornår jeg får en tid hos kæbekirurgen,
der skal afgøre, om han kan reparere min tand eller om den skal fjernes.
Nå, den tid, den sorg.

Nu er det ferie, og det er det, jeg vil fokusere på :-)

Og se så lige engang, hvad Sofie kom hjem med i dag!!!!





Den sødeste, sødeste lille påskekylling,
som hun selv har filtet.




Her ligger påskekyllingen i sit æg, som ligger på sin rede.




De sødeste små fødder, et fint lille næb og sikke nogle øjne.




Åhhh, den er da bare søøøød.

Sofie er simpelthen så dygtig til at filte.
Hun har også lavet de sødeste, sødeste ugler til mig.
Dem kan du se HER.


Nu er det på tide at komme i gang med rengøringen,
så huset skinner og dufter dejligt.
DET er en god start på en ferie, synes jeg.

Vi ses og rigtig god fredag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar