onsdag den 9. april 2014

Tjuhuuu, hvor tiden går stærkt ...





og nu er der kun

TO DAGE TIL PÅSKEFERIEN

traalaaaaaaaa





Her ser i dagens jeg tidligt i morges,
inden jeg skulle afsted til møde i Middelfart på Fyn.




Elsker, elsker, elsker mine nye jeans,
som jeg købte i går.
De er super behagelige at have på, og er i et dejligt blødt stof. 




På vej hjem i eftermiddags holdt jeg ind på rastepladsen ved broen lige når man forlader Fyn.
Jeg holder altid en kort pause her, og nyder at kigge ud over vandet. 

 


I dag var vejret noget blandet med både regn og sol,
og så blæste det så meget, at jeg satte farten vældig meget ned,
da jeg kørte over broen.
Kan nemlig ikke lide, når vinden tager i bilen :-)




Et flot syn, der møder én ved Storebæltsbroen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar