fredag den 21. marts 2014

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - endelig weekend




Sørme så, og det bliver da bare en 

HELT VIDUNDERLIG, DEJLIG OG SKØN WEEKEND.

Ingen tvivl om det!!!


Jeg er glad!!!






Disse skønne, skønne blomsterkrukker købte jeg i går for en kvinde,
som bor i Jylland.

Hun havde set dem på min blog, og forelskede sig i dem,
ganske som jeg selv gjorde, da jeg så dem i butikken.
Oven i købet er de super billige. Koster kun kr. 35,- stk.!!!

Jeg tilbød at købe dem for hende, og så kunne hun jo enten hente dem, hvis hun kom forbi de kanter,
eller jeg kunne sende dem med posten til hende. 
Tilfældigvis skal hun og familien allerede til Sjælland i maj måned, så nu står de her og venter på hende :-)

HER kan du læse hendes super dejlige blog MissMuffin.







ER de ikke bare fine???



Há en fantastisk dejlig fredag aften.



2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig så meget til at hente dem, for de er allerede mentalt placeret i vindueskarmen på vores ret så kedelige kontor. Tusind tak fordi du gad- denne blogverden er altid så utroligt hjælpsom :)
    God weekend :)

    SvarSlet
  2. DET kender jeg også godt fra mig selv, at man helt præcist kan visualisere sig til, hvor den/de fine sager skal placeres, når de engang kommer hjem :-) Næææ, fantasien mangler vi ikke :-)
    Há en dejlig søndag.
    Kram Jeanette

    SvarSlet