tirsdag den 25. marts 2014

BYHUS I MALMØ - eller ER det syd på???




Det her SKAL I se!!!

Et helt fantastisk byhus midt i gamle Västra hamnen i Malmø.

Byhuset er fra 2004, og er i 4 etager.
Helt moderne indrettet, såvel ude som inde,
og har sågar indendørs ELEVATOR!!!
foruden en helt fantastisk tilhørende grund med stor pool på 4 X 8 meter,
masser af store blomsterkrukker,
og, og, og
ALT ER HOLDT I LYSE FARVER.

Jeg føler mig fuldstændig hensat til et betydeligt varmere klima end skandinavien,
og kan TYDELIGT visualisere mig siddende ved kanten af poolen med en iskold smoothie i hånden.
Jo, jo, det ser RIGTIG GODT UD :-)

Men kig engang for jer selv,
og se om ikke I giver mig ret :-)








































Åhhhh, VAR det ikke bare FIIINT?


Har I nogen sinde set noget, der bare kommer i nærheden af dette byhus??
Jeg har ikke - overhovedet!


Billederne er fra Skeppsholmen, hvor I kan læse meget mere om dette fantastiske byhus.




2 kommentarer:

  1. Sådan en baghave ønsker jeg mig også.
    Den er virkelig fin og hyggelig.
    Du er velkommen til at låne billeder
    bare du, som du selv skriver,
    linker tilbage til mig. Det ville være fint.
    God aften til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Super, Lonnie :-)
      God onsdag til dig.
      Kram Jeanette

      Slet