mandag den 3. marts 2014

Jeg er en af de der irriterende mennesker





som kan høre den samme sang igen, og igen, og igen og igen,
og så liiiiige en gang mere :-)


I 2000, da DANMARK vandt Eurovision Song Contest med Brødrene Olsen's 
'Smuk som et stjerneskud', hørte jeg deres CD HELE VEJEN TIL FRANKRIG OG TILBAGE IGEN.


Tror I at både Henrik og Christian blev MEGET TRÆTTE af den CD - ikkkke spor :-)


Og sådan har jeg altid haft det.
Hvis jeg kan lide en sang, hører jeg den 1000 gange - I TRÆK - vel at mærke!!


Ikke noget at sige til at mine omgivelser bliver MEGET trætte af mig :-)

           


Lige for tiden hører jeg Pandora med Magtens Korridorer.

Det første jeg gør om morgenen,
inden jeg bakker bilen ud af carporten for at køre de 40 km på arbejde,
er at tage mobilen frem, finde sangen, connecte den til højtaleren i bilen, 
OG SÅ ER JEG KLAR.

ELSKER at køre i bil (når der ikke er sne) og ELSKER at høre musik, mens jeg kører.

Musik gør mig i godt humør.


          


I dag viste Christian mig en SUPER GOD SANG på Spotify.
Nik og Jay's 'Novembervej'.

Den er nu tastet ind på mobilen og ligger klar til i morgen tidlig,
hvor jeg HELT SIKKERT skal høre den HELE VEJEN TIL ARBEJDET :-)

Kan kun finde en liveudgave på Youtube, men lyt engang til den.
Den er virkelig GOD, synes jeg. 

Hvordan har du det med musik?
Kan du heller ikke undvære det?
Kan du også høre den samme sang igen og igen?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar