tirsdag den 4. marts 2014

Inspiration til optimal udnyttelse af m2 i små lejligheder





På et tidspunkt skal min store dreng flytte hjemmefra - buhhhh.
Bliver en virkelig underlig dag, den dag det sker, men meget SPÆNDENDE for ham :-)


I den forbindelse er jeg begyndt at kigge på små lejligheder,
og specielt indretningen af dem.


Jeg bliver allermest inspireret af 
de to svenske ejendomsmæglerfirmaer Alvhem Mäkleri og Fantastic Frank,
og lægger ofte vejen forbi deres hjemmesider.


Begge er virkelig, virkelig dygtige til at indrette og style deres boliger,
så de tager sig aller, aller bedst ud.


Ydermere er begge kendetegnet ved at opnå den optimale udnyttelse af m2,
og DET er præcist det, jeg har brug for at få nogle ideer til,
blot så jeg kan give de gode ideer videre til Christian, når det engang bliver aktuelt for ham :-)


Her følger et eksempel fra Alvhem Mäkleri,
med bl.a. rå murstensvæg og flotte mørke gulve.
En suveræn flot og meget personlig lejlighed.















Og her et eksempel fra Fantastic Frank,
med bl.a. en super smart løsning på integreret soveplads i stuen,
som oven i købet også indeholder opbevaringsplads.

DET kan man jo aldrig få for meget af,
og da slet ikke i små lejligheder :-)















Nuværende indretning af lejligheden.


Alternativ indretning af lejligheden,
således at der opnås et separat soveværelse.



Smarte og super personlige bud på indretning af små lejligheder, ikke sandt?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar