onsdag den 5. august 2015

Lidt pics fra stuen





Gooood morgen,
eller rettere god formiddag,
for klokken er jo efterhånden blevet 11!

Synes ellers lige at vi er vågnet,
og så er det alligevel flere timer siden :-)


Inden jeg skal ud af døren
for at hente min paaaaaaaaaaakke,
tralaaaaaaaaaaaaaaa,
får I lige et par billeder (igen, igen) af stuen.






Her ser I nogle af mine fiiine planter,
som her til morgen har fået gødning.

Læste på bloggen 'Frk Overspringshandling' om Bayer Garden til grønne planter,
og den måtte jeg da lige prøve af.
Du kan læse hendes indlæg HER.

Er spændt på at se,
hvor MEGET planterne er vokset om en måneds tid :-)





Min fine nyindkøbte pilea,
som jeg nu har tørret kalkpletter af på.
Blev SÅ meget kønnere :-)





Den lille fugl har jeg selv lavet
af papirler købt hos Panduro.
HER kan du læse mere om deres produkt.




Tralaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Her et billede af de to små ikoner,
som jeg lavede på malerkurset hos Margit for nylig.
Rigtig 1990'er agtigt :-) og MEGET sjovt :-)

Jeg ELSKER farven på lærrederne.
En flot blå/grå farve.




Mit fine spøgelsestræ trives rigtig fint her på reolen i stuen.
Ikke direkte sol, men masser af lys får den her.




View ud over min - snart anseelige - samling af diverse grønne planter,
og jeg ELSKER ALLE SAMMEN :-)

Paradistræet, som I kan se forrest på billedet,
er en stikling fra min svigermor.
Dvs. de tre små stiklinger, som I kan se på billedet,
har jeg faktisk fra et kæmpe stort flot paradistræ,
der står på en restaurant i Roskilde :-),
men det er en hemmelighed :-)




Mors lille Sofie-pige hygger med Ipad
inden veninden Isabella kommer :-)


Og NU må jeg ind til Roskilde og hente min pakke.
Uhhhhh, glæææææder mig :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar