lørdag den 22. august 2015

Picnic i min barndomsby - Karlslunde Strand :-)





Hvad har jeg så lavet i dag?

Jo, jeg har skam været på en helt VIDUNDERLIG picnic
med min mor, Tine og Sofie-pigen
ved Karlslunde Strand.

Karlslunde Strand er der, hvor jeg voksede op.
Min barndomsby :-)
Eller by og by,
det er vist så meget sagt,
men et helt, helt, helt fantastisk sted at vokse op.
DET er helt sikkert!

Henrik var ikke med denne gang,
da han skulle ud og cykle.
Han har et cykelløb om 2 uger,
så der skal trænes :-)






Ved Mosede fortet er der sat borde og bænke op,
så man kan sidde her og grille
samtidig med at man har den skønneste udsigt til vandet.







Lille Freja-pigen var selvfølgelig med.




En smuk udsigt, som man aldrig bliver træt af.

I dag var der tilfældigvis også et løb,
så  der var mange løbere, som løb lige forbi os,
men det var nu kun hyggeligt med alle de mennesker.





Efter at have spist og drukket kaffe gik vi helt ned til vandkanten,
hvor der luftede så dejligt,
og her kunne vi sidde og nyde solen, vandet og varmen :-)







Min dejlige mor med min dejlige Sofie-pige.
DE TO har det bare rigtig sjovt sammen :-)
ALTID!
Og det kan man vist også se på billederne her :-)











Og her sidder de alle tre.
Min mor, Sofie og min søde, søde veninde Tine,
som jeg lærte at kende for 23 år siden,
da jeg var gravid med Christian,
og vi har hængt sammen lige siden :-)





Er min mor ikke bare smuk?
Og så holder hun sig så ung,
både i sind og udseende,
og det er såmænd ikke bare mig,
der mener det :-)
just so you know.

Hun var 22 år, da hun fik mig,
og jeg er nu 48 år,
så kan I selv regne hendes alder ud :.)
Amazing :-)




SELVFØLGELIG skal min mor da prøve sæbeboblerne af,
som Sofie havde med :-)
Andet ville faktisk have overrasket mig :-)




Jeg MÅTTE lige have et gruppebillede med alle 4
med den fantastiske udsigt i baggrunden,
inden turen gik hjem igen.




På vej tilbage kørte vi lige forbi mit barndomshjem.
Her boede jeg indtil jeg var 12 år.
Det var dog et almindeligt rødt murstenshus dengang,
og der var ikke den tilbygning, som I kan se til venstre i billedet.
Mit værelse var ved vindue nr. 2 :-)




Og her et billede af huset fra google map.




Og på denne vej lå huset.
(Set fra huset)
Engparken 2C, 2690 Karlslunde :-)
Det var adressen.

Tænk at vejen er SÅ LILLE,
men nu tager den grimme lastbil også udsynet.
Jeg husker altså vejen, som noget større.
Men sådan er det nok, når man er barn.
Så synes alt større :-)




Og her vejen - også set fra huset -
fra google map.

Og NU var det så tid,
at køre hjem.

En dejlig, dejlig picnic havde vi :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar