fredag den 5. juli 2013

Marrokansk lampe og smart skindjakke










ER den ikke fin, min lille marrokanske lampe? Har længe set den hos én af mine ynglingsbutikker på RO's Torv 'Gunnva' og NU skulle det være :-) Så skal jeg bare lige finde ud af, hvor den skal hænge. 

Købte også en super lækker kort skindjakke, som jeg er sikker på at jeg kommer til at bo i :-)

Sidder her en kort stund med en kop kaffe og NYYYYYYYDER at jeg nu har FERIE - og så i 4 uger. Bedre bliver det ikke :-) 

Har faret rundt i nogle timer og nået at fået rengjort huset, vasket tøj, og sørme om vi ikke også har nået at handle ind. 

I morgen skal jeg have ordnet hår :-) - bliver sååå fin inden turen går til Bulgarien T I D L I G søndag morgen. Vi var lige inde og se vejret i Bulgarien i morges - 30 GRADER!!!! Uhh, hvor jeg glæder mig. Bare dase i solen og spise god mad. Bliver sååå fint, og når vi kommer hjem er der STADIG 3 uger tilbage, tralaaaaaaa. Er så heldig at farmor bor i huset og passer vores lille gravspir og kaninen :-) Så er dyrene i GODE HÆNDER, kan I tro. 

I morgen er der også en super spændende bjergetape i Tour De France - glææææææder mig - og her skal der helt sikkert indtages jordbær og fløde. DET forbinder jeg nemlig med sommerferie: Tour De France og masser af jordbær med fløde, sådan!!!
Há en fantastisk skøn aften. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar