søndag den 20. august 2017

Min lille samling af Urban Decay produkter






Jeg er blevet stor fan af mærket Urban Decay :-)




Interessen for Urban Decay produkterne
startede med denne øjenskygge i guld.




Den er super nem at arbejde med,
og drysser slet ikke,
ligesom andre produkter jeg har prøvet,
hvor halvdelen sidder steder,
hvor de IKKE skal sidde efter et par timer :-)




Jeg begyndte dog først rigtigt at læse om produkterne,
da jeg så én af mine kollegers make-up,
hvor hun havde brugt eyelineren i guld.

Det var bare SÅÅÅ flot,
og hun var så sød at låne mig hendes,
da jeg skulle holde min fødselsdag.

Kunne nemlig ikke selv nå at få fat i et eksemplar inden :-)




For det er den eneste ting, der er liiiidt trælst ved Urban Decay.

Det forhandles kun her i Danmark ét sted, og det er i Magasin,
og det var så også der jeg købte min egen eyeliner i guld,
da de endelig igen fik den i butikken.


Da jeg skulle flyve til Holland på kursus, var jeg derfor 

- SOM NOGET AF DET FØRSTE -

henne ved Urban Decay i lufthaven :-)

Her købte jeg fluks både deres eyeprimer og deres Naked Skin One Done Hybrid Complexion Perfector
(sikke nogle laaaaange navne, altså :-) )

OG DE ER VIRKELIG GODE.

Eyeprimeren er den jeg har brugt mest,
og den holder VIRKELIG, HVAD DEN LOVER!!!
Øjenmake-up'en holder HELE dagen,
uden at drysse og uden at halvdelen forsvinder.
Den er VIRKELIG, VIRKELIG super god.

Den anden har jeg kun prøvet én gang,
men tænker at det produkt garanteret er ligeså godt, som deres øvrige produkter,
og så indeholder den altså også SPF 2!!!,
foruden peptider, vitaminer og fugtende stoffer.

Tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


At produkterne så også kommer i så fin indpakning,
gør det kun ENDNU bedre :-)




Og se så lige, hvad samme kollega hjembragte fra staterne til moi!!!

Eyelineren i en super, super flot blå farve!!!!
Såååå fin er den :-)


Jo, jo :-)
Det er efterhånden en fin lille samling, jeg har.


De næste produkter, jeg kunne tænke mig, er deres bronzer og setting spray,
men lige nu er jeg meget tilfreds med det jeg har :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar