søndag den 6. august 2017

I fuldt flor





Som jeg fortalte i et tidligere indlæg
købte jeg for et par uger siden 
en fin storblomstrede brudeslør,
da jeg sidst var i havecentret i Roskilde.

En storblomstret én af slagsen, skulle det være,
og det blev det :-)





Den står nu i fuldt flor,
og i morges måtte jeg lige ud og plukke en lille buket.

Sådan MÅ det jo være,
når man har blomster i haven :-)




Nu står den lille buket og pynter på den gamle sortmalede kommode i stuen.




Den lille fugl har jeg selv lavet for nogle år siden.
Jeg havde købt noget Silkis clay fra Panduro,
som jeg bl.a. skulle bruge til at lave julepynt
(det kan du se i DETTE indlæg og DETTE indlæg).


Jeg får helt lyst til at købe noget Silkis clay igen,
og lave forskellige ting ud af.
Måske en skål?

DET kunne være hyggeligt :-)




Måtte lige prøve at lave en lille collage af billederne.
Elsker collage :-)

(Baggrunden på øverste billede er faktisk en pude,
som jeg syede for nogle måneder siden).
Synes farven er HELT VILD FLOT.




Så er den weekend snart gået.
Det har været en rigtig, rigtig dejlig weekend.


Glæder mig helt til den næste :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar