torsdag den 10. august 2017

Katrine og Oluf Larsen's gård





Så nåede vi til sidste blogindlæg om Korsbæk på Bakken,
nemlig Katrine og Oluf Larsen's gård.

Og det var jo også en sjov oplevelse,
men her vil jeg lade billederne tale for sig selv.







Grisehandlervognen, ganske som vi husker den :-)

Både da Oluf Larsen kørte ud til gården med Mads Skjern og hans lille søn, Daniel, ved sin side i aller første afsnit,
og da den fine bankdikretørfrue, Maude Varnæs, under besættelsen kørte Hr. Stein i sikkerhed 
på Katrine og Oluf Larsen's gård, inden hans videre færd til Sverige.

Jo, jo, det var en MAGELØS serie, var Matador,
og én jeg kan se igen og igen :-)






Og hvem husker ikke episoden med Oluf Larsen's anholdelse under besættelsen,
pga. hans udsmykning på det gamle das.

(I dag kunne jeg forestille mig tilføjelser af flere emner til ophæng her).









Det var alle tiders tur, var det,
og ikke sidste gang, jeg kommer der.

Min mor vil jeg have med næste gang.
Det kunne være SÅ HYGGELIGT :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar