fredag den 4. august 2017

Aftensol i soveværelset






WEEKEND!!!!

Er det ikke bare skønt? :-)


Fredage er det BEDSTE jeg ved :-)
Weekenden står for døren,
og der ligger to hele dage foran én,
hvor man kan gøre lige hvad man har lyst til.







Og se lige engang hvor aftensolen strømmer ind af vinduet i soveværelset :-)

Så skønt :-)

Også selvom man kan se, at vinduerne i den grad trænger til at blive pudset :-)




Selvom det nu er et år siden,
soveværelset bliver malet,
står det stadig lige så fint.




Mit fine guldspejl, som vi har fået af min svoger og svigerinde
skal jeg også se at få hængt op.

Det er flot med lidt guld til alt det hvide og grå.

Min store taske fra Tine K står og pynter på kommoden,
som en del af indretningen.

Og ved I hvad den er fuld af???
Såmænd diverse interiør, som jeg ikke har i brug.
Jeg kan jo godt lide at skifte tingene lidt ud,
og det ER altså lidt bøvlet,
hvis jeg først skal hente det på loftet,
så derfor bruger jeg tasken her til noget af det.

Såååå smart, ikke sandt? :-)




De to store puder har jeg selv syet betræk til,
men den FIIIINE lille pude foran er købt i Bahne i Roskilde.
Super fed pude, altså :-)




Sengetøjet er fra Casa De Luxe,
og købt for flere år siden.
Det er SÅ blødt at ligge i :-)




Bestlite lamperne fik jeg i julegave for nogle år siden.








De her to skønne kaktusser er hjembragt fra Italien sidste år.
De er overhovedet ikke vokset en centimeter,
men heller ikke gået ud,
så det må jeg jo så være glad for :-)

NU er det tid til at se en god fredagsfilm :-)


Há en dejlig fredag.
Vi ses :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar