onsdag den 26. november 2014

Et hotel fyldt med inspiration





Her kommer lidt flere billeder fra det skønne hotel 'Kong Arthur',
som vi boede på under seminaret.


Såvel ude som inde
var der mange smukke ting,
man kunne blive inspireret af.

OG DET BLEV JEG :-)




Smukke dekorationer på vej ind på hotellet
i anledning af den forestående julemåned :-)



 


Den smukke hovedindgang
pyntet efter alle kunstens regler.

Jeg ankom tidligt mandag morgen,
hvor regnen styrede ned,
og alligevel blev jeg grebet af alle de fine planter,
og det fine interiør.








Bogen på bordet viste et 
udvalg af smukt gavepapir og gaveæsker,
som man kunne købe.





Billedet her er taget lige uden for hovedindgangen,
og viser et smukt view ud over søerne en tidlig morgen.






Det var et virkeligt godt seminar,
og omgivelser gjorde det bare desto mere fantastisk.

I KAN tro at jeg hyggede mig :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar