søndag den 28. januar 2018

Grå og rosa farveskala - og et lille opstød over Tine K's forretningsmetoder





En lille update af Sofie's værelse,
som nu fremstår i en grå og lys rosa farveskala.

Billederne er godt nok taget med mobilen,
og står derfor ikke så skarpt, som de kunne have gjort,
hvis jeg havde brugt mit kamera :-)






Sovesofa, puder, hylde, lamper og nye plakater.



Sofie ønskede sig en sovesofa, så der var plads når hun havde veninder til overnatning.
Hun brugte l a n g tid på at finde den helt rigtige sovesofa,
som skulle være i en grå farve og ikke fylde meget visuelt.




Valget faldt til sidst på denne model, hvor ryglænet kan slås ned, så den måler 116 x 192 cm.
Henrik var noget skeptisk, men det var såmænd kun fordi at sovesofaen var fra Jysk :-)




Sengehimlen fra Numero74 fik lov at blive hængende,
og passer så fint ind i det øvrige interiør.




Hylden til billedrammerne er fra Ikea, plakaterne er fra Desenio,
og lamperne og de to grå puder er købt på Ellos. 

Den lys rosa pude havde vi i forvejen, for den pude Sofie købte hos Tine K viste sig IKKE at være i den sart rosa farve, som var angivet på billedet på deres hjemmeside, så det blev lidt af en fuser, må jeg sige, og det var den efterfølgende proces med at få varen returneret i den grad også.

For HOLD DA OP, hvor ER det BESVÆRLIGT at returnere varer til Tine K.
FØRST skal man dokumentere - MED billede - HVORFOR man ønsker at returnere varen.
Opringninger til firmaet gav nemlig ikke resultat. Telefonen blev ganske enkelt ikke taget, og man blev heller ikke ringet op, efter man havde lagt beskeder på telefonsvareren.

Så nogle mails frem og tilbage - PÅ ENGELSK - skulle der til, inden jeg endelig kunne få tilsendt ET ID-NR., som man SKAL have tilsendt, førend man kan returnere varen.
Det er Tine K's måde at verificere at de ACCEPTERER at varen returneres.
Hvábá, siger jeg bare.

Til gengæld bestilte Tine K en UPS-mand til at hente varen på min bopæl,
hvilket jeg faktisk ikke har oplevet før, så den del var egentlig helt i orden.

Men en anden ting ved at handle hos Tine K er altså hendes forsendelsesomkostninger.
At blive opkrævet kr. 80,- i forsendelse, - FOR ET PUDEBETRÆK - bare fordi Tine K gerne vil sende en BOG og et par postkort med i hendes forsendelser,
det synes jeg ærlig talt ikke er i orden.
Bogen røg da også direkte i skraldespanden, for jeg havde ikke noget at bruge den til,
og havde jo heller ikke BEDT om at få det tilsendt.

Jeg synes Tine K bør SPØRGE hendes kunder forinden,
om de ønsker en STOR OG TUNG BOG med i forsendelsen, inden hun sender de varer man bestiller,
for HVORFOR skal kunden betale for Tine K's reklamevarer, uden forinden at blive spurgt - spørger jeg bare!!!

Ja, JEG er ikke imponeret over Tine K's måde at drive forretning på!!!!
Overhovedet ikke!!!



Men bortset fra det, så er Sofie's værelse blevet rigtig fint,
og ganske som hun havde forestillet sig, da hun lavede dette moodboard.

2 kommentarer: