lørdag den 15. november 2014

Jeg er så stolt!!!!!!!!!!!!






af min store dejlige søn :-)


Her er nogle billeder fra Koldning,
hvor Den Kongelige Livgarde 
marcherede fra deres hotel gennem Kolding by og frem til Koldinghus.





Opstilling ved deres hotel
umiddelbart før marchen starter.







Opstilling ved Koldninghus.
Historiens vingesus.




Koldninghus er et kongeslot,
som blev grundlagt midt i 1200-tallet.
Det brændte i 1808 og stod længe som en ruin,
inden en langvarig restaurering blev igangsat.

I dag fremstår det smukt 
og danner rammen om mange arrangementer og udstillinger.




MIN FLOTTE SØN i hans smukke uniform
her sammen med min lillesøster Glenda og hendes datter Frieda,
som bor i Vejen, ikke langt fra Kolding.

Billedet af taget af søde, søde Emma :-)




Som også tog dette dejlige billede af Christian,
inden de forlod værelset,
og skulle mødes ude foran hotellet.




Champagne og fint program lå klar 
på Christian og Emmas hotelværelse,
da de ankom i går om eftermiddagen.


Lige præcist nu er Christian og Emma i fuld gang med den store gallafest.
Må være MEGET, MEGET spændende,
og jeg ønsker dem en vidunderlig dejlig aften.




2 kommentarer:

  1. Vilket gäng, och en så stilig son. Förstår att du är stolt, Kram Anita

    SvarSlet
  2. Tak, søde Anita. Det er altså helt MÆRKELIGT at ens søn er blevet SÅ STOR, og at se ham i uniform :-)
    Kram Jeanette

    SvarSlet