søndag den 2. november 2014

Sofie på farten






Fangede lige Sofie
inden hun strøg ud af døren med hendes far
på vej til Zoo City i Rødovre.





Jamen, man tror det er løgn!!!
Shorts i november måned :-)

Men i dag er det faktisk rimeligt varmt,
og siden de kører i bil derind,
og derefter skal være inde i en S T O R butik,
går det an.
Selvom mærkeligt er det altså
med shorts og bare ben i november måned.




Hele dresset kredsede om den fine nye tunika,
som min veninde Marlene har strikket til Sofie,
og som jeg fik med hjem i går.

Her i morges måtte jeg STRAKS sy knapper i,
som var det eneste der manglede,
så hun kunne få den på.

I hånden holder Sofie godbidder til Line-vapsen.
Fast tradition, når Sofie skal ud af døren,
er at give Line godbidder.

Alene af den grund, at Sofie synes det er SÅ SYND for Line,
at hun aldrig kommer med :-)
Men det er bedst for Line selv at blive hjemme,
og få sig en lur i sofaen.
Hun ER jo en ældre dame efterhånden.






Så nu har jeg lige en times tid alene,
inden jeg skal afsted.

Christian har sovet hos Emma i nat,
så ham ser jeg først senere i dag.
Glæder mig.


Nå, må videre.

Vi ses :-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar