torsdag den 27. november 2014

Så er det snart første december !!!!!!!!!!!!!!!!






I går kom julekasserne ned fra loftet,
så de er klar til weekenden :-)

Nu står de så og fylder op i bryggerset,
og det kribler i Sofie's fingre for at kigge i kasserne :-)






Tine K's fine julekugler måtte lige frem,
og ligger nu og venter på,
hvordan de skal indgå i årets julepynt.





Min lille Sofie-pige klar til skole
med fin sildebensflettede hår.

Christian's kæreste Emma viste mig for nyligt, 
hvordan man laver sildebensfletninger,
og tænk jer, det var super enkelt!

Og jeg som har gået og troet at
DET VAR SÅ SVÆRT,
og så var det slet ikke tilfældet :-)

Dejligt at blive glædeligt overrasket :-)




2 kommentarer:

  1. Hej jeanette.
    Jeg synes ikke jeg har været klar til julepynten endnu, da vi jo ikke engang er kommet helt på plads i vores nye køkken og stue, mangler STADIG noget på væggene!!!!
    Men.... Jeg har faktisk pyntet op idag og synes da det er hyggeligt med den julepynt:-)
    Ja super fin fletning, den er nemlig ikke så svær at lave som den ser ud.

    Rigtig god dag

    Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Så dit fantastiske køkken :-) :-) :-) Hold op, hvor er det blevet FLOT!!!!! Må være så skønt med et helt nyt køkken, og kobberlamperne!!!!!! Ser fantastisk ud til det lyse køkken :-).
    Kram Jeanette

    SvarSlet