søndag den 30. november 2014

Uhhhhh, se hvad jeg har fået i år





Min egen fine, fine pakkekalender!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sørme så :-)

Jeg har simpelthen en pakkekalender i år


tralaaaaaaaaaaaaaaaaaa


og G L Æ D E R mig til i morgen,
hvor jeg skal åbne den første ud af 24 gaver.

Én af bedsteveninderne har lavet den til mig.
Fra Marlensen til moi :-)





24 små gaver pakket ind i fint gråt og hvidt julepapir,
så det passer ind i det lille casa.
Ikke så dårligt :-)




Den sødeste lille julefugl
sidder og vogter over pakkerne,
så jeg ikke kommer til at åbne mere end én ad gangen :-)
Men det behøver den ikke spekulere over,
for det gør jeg ikke.




Alle 24 pakker ligger parat 
og venter i en fin lille kurv med en hank i hver side.




Pyntet med en gren af blågran
(for at matche det grå :-) )
to store Tine K julekugler,
og de fineste, små søde julekugler i en grålig farve.

Joooooo, det er en MEGET fin pakkekalender, jeg har
og jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅ SPÆNDT på at åbne den første pakke i morgen tidlig.

Jeg ved PRÆCIST, hvilken én det bliver.
Det skal nemlig være den, du kan se ligger øverst,
og som er lidt trekantet i formen.

Uhhhhhhh, hvor bliver det spændende :-)

Tak, Marlene.
Jeg ELSKER dig :-) :-) :-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar