mandag den 6. oktober 2014

Mørketid







Jeg ved ikke hvorfor,
men at vågne mandag morgen
og det er helt mørkt udenfor,
som ABSOLUT HELT mørkt,
er ikke det sjoveste jeg ved.

Men op kommer jeg,
og morgenen starter.
Ganske fredsommeligt med en god kop kaffe,
og så går det jo alligevel :-)







I går aftes inden Christian blev kørt tilbage på kasernen,
sad vi og kiggede på lejligheder til ham.

Han vil HELST bo i København :-(
Jeg KAN jo godt forstå det, det kan jeg faktisk godt.
Meeeen, alligevel.
København.

Det var rigtig hyggeligt at kigge lejligheder :-)
og hvor bliver det bare spændende for ham og Emma.
For Emma flytter med.
Det er jeg glad for.
At de er to.
Som elsker hinanden og passer så godt sammen, som de to gør.

Der er længe til endnu.
Christian skal jo lige være færdig med Livgarden,
men jeg ved jo også, at tiden går S T Æ R K T,
og lige pludselig kommer dagen,
hvor Christian flytter hjemmefra.
I sit eget.
Med Emma.

2015 bliver et spændende år for Christian :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar