lørdag den 25. oktober 2014

Hearts of copper






Så er vi hjemme igen,
efter en hyggetur til Roskilde.


Sofie skulle købe tøj til næste fredags halloween.
Først fødselsdagsfest hos en klassekammerat,
og bagefter holder Sofie halloweenfest for 3 piger her hos os.
Det bliver en heftig fredag :-)






Jeg faldt over disse søde, søde lysholdere i kobber i Inspiration.
Passer præcist til små juletræslys.









Jeg tænker at de i hvert fald skal bruges på julebordet i år.
Sammen med min mørkegrå/mørkebrune dug fra Tine K,
tror jeg det bliver vældig godt.

Lidt pynt i form af gran, lærkegrene og kogler,
og fine stofservietter sammen med mine Tine K tallerkener,
så skal det nok blive fint. 

Ja, sådan tror jeg det skal være i år.
Vi får se, om det så også holder :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar