torsdag den 30. oktober 2014

Happy me





Selfies for fuld skrue,
og hold da op,
hvor Sofie og jeg havde det sjovt :-)





Bagefter var det Sofie's tur,
men da vi satte os for at se billederne på pc'en viste det sig, at 

HUN SLET IKKE VAR KOMMET MED PÅ BILLEDERNE :-)

Ha-ha.
Viser bare hvor svært det kan være at tage selfies.

Og en anden gang er det vist også en god ide,
liiiiiige at køre spejlet over med en klud :-)

Jeg ved ikke, hvordan det lykkes andre at tage tydelige billeder,
men for mig går det ikke vældig godt.

Dagens er i øvrigt
en fiiiiiin skjorte med flæser af Tina Wodstrup købt sidste år,
sorte shorts af uld med læg fra H&M,
grå uldstrømper i kabelstrik også fra H&M,
mine fine ankelstøvler i cognacfarvet skind,
som jeg fik i fødselsdagsgave i år.
(Dem kan du så ikke lige se på billederne, men på var de :-) )





Sikke en dejlig dag det har været i dag.
Jeg har virkelig nydt den,
og glæder mig til i morgen :-)

Lige nu er Henrik og Sofie kørt afsted for at handle EDDERKOPPER ind!!!!
Det er til Halloween-festen i morgen,
som Sofie går meget op i :-)

Imens kan jeg lige få lavet dette blogindlæg,
og senere står den på et par timers arbejde ved computeren.

Og så er det snart fredag,
og dermed weekend :-)



Tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa





Ingen kommentarer:

Send en kommentar